Pen ing

Kadang-kadang aku rasa nak tanya parents diorang, Makcik, pakcik, Kenapa la lawa sangat anak pakcik ni. Nak rebah saya tengok muka anak pakcik. Rebah sebab tak dapat. Rebah sambil senyum. Haih.

Time senyum, memang cair hati aku. Betul betul cair. Time relax pun cair jugak. One day kalau boleh I want to walk up to her and say hi, but tak sanggup do. Rasa cam, segan plus takut camtu. Gila ah. Lagipun dia dah ada bf, sape la aku ni kan? haha. noob je

Kawan aku tanya, Who's the lucky lass?

"The one that wears Elmo t-shirts with some hoodies when i met her last time."

" oh you mean, budak yang kat link blog kawan kau tu? what was her name?. afffffff something. Suka berce.. kan budak tu?"

"woi! dah dah. Senyap suda laa"

1 comment:

Anonymous said...

haha. i like this!!!
rebah eh? =D