Tawfik - Muka nak Poyo!

Ha ha ha ha..baiklah, aku nak cakap pasal ini budak pulak. dan by the way gambar ni masa kira2 aku mula2 sentuh DSLR D40 aku ni. Ada ke aku guna shutter speed mode masa nak snap gambar potrait. Ha ha ha. Tak perasan kot. ha ha ha ha. OK photo dah ada. sila2 lah lihat ya?.

Tawfik @ topek
Tawfik. Muka nak poyo. Pantang ada camera di-aju kepada dia, tetiba senyum. Lihat gambar diatas. wakakaak...
konon Stylvester Stallone ar tuh?
Haha. gila. nasib baik kakak aku ada la sket2 suka dia..ha ha ha ha..Poyo sial mamat ni.
Saja2 shoot lah. Topek ni xperasan lagi masa nih.

Pastu bila perasan aku tengah shoot dia, mula lah. nak senyum ha ha ha

Effect "bokeh" yang tak berapa nak "bokeh"
Snap gambar dari jauh. dia tengah pandang apa ntah. Nyah agak nyer. ha ha ha
Gila
Mata besar. Konon-konon comel. ha ha ha ha. blah la..ha ha ha

itu jek untuk hari ini. Gambar ni dah lama dah sebenarnya, tapi baru upload. So, hope you guys enjoy la. nak Myspace beliau?..tolong jangan tekan ni. ha ha ha. by the way. dia dah berpunya ha ha ha ha. nak num telefon?..comment aku.ok ciaO

Enjoy-lah

RF Photojournalister baybee!

No comments: