Photoshoot-out

After a boring weekend and weekdays, and weekend and weekdays and weekend, i decided to go to Teluk Cempedak, Kuantan, to snap2 picture. And dapat idea yang memang bernas. Shoot muka2 kawan aku. So, the very bored-to-death-that-day guy, Red, join kitorang for the photoshoot and also, my driver that day Syafiq, pun jadi model hari tu. so here's the pictures lah.

Redzuan
Red ni senang gila nak senyum. Aku nak snap nak suruh senyum. POM!! dah senyum..tapi a bit camera shy sikit. Dia senyum sekejap je. Pastu pasti mengalihkan pandangan beliau kat tempat lain atau Handphone Nokia N-gage beliau yang selalu berbunyi "excuse me boss, u have a msg!"..Nak phone number dia?..comment aku..wahaha

Syafiq
Syafiq ni memang best kawan ngan dia. Mula-mula memang kaku sikit sebab tak reti nak approached diri. So, bila dah lama kawan, baru tahu dia ni satu kepala. Bisnes Bro!. Ha ha ha. Handphone dia gila Nipis. hu hu. Beliau memandu sebuah kereta Proton Waja dan memiliki sebuah motorsikal Yamaha 125z.

Termenung dan sakit kepala
Sorang termenung memikirkan masa depan. Dan bercita-cita gaji RM5k bila berusia 18 tahun setengah. ha ha ha. Sorang lagi sakit kepala, menahan malu bila diambila gambar.

Berdiri dan pandang camera.
Red ni suka critic angle badan aku masa aku snap gambar. ha ha ha. Aku memang suka ambil gambar pose-pose berbeza macam baring duduk, tertonggeng dan lain-lain pose.

Pandangan
Red ni comel kot?..ha ha ha..
Syafiq

Red. Pose robot sambil jalan robot.
Gambar terakhir ok?

So, that's for it. aku dah letih nak edit gambar ni sebenarnya. By the way. aku masih mencari orang untuk tag along menembak. Gila boring duduk rumah tak kerja. Ha ha ha.

Enjouy!

RF Photojournalister!

No comments: