Baru / Beginner


assalamualaikum..

Praise to the Almighty Allah for letting me to run this blog for now and ever.

OK..Ini boleh dikatakan pertama kali aku buat blog..(maksud: aku first time aku buat account blog ni)..sebelum ni hanya menulis blog tentang hidup, putus cinta, kereta dan makanan di dalam Myspace dan Friendster. Dan kehidupan sehari-harian aku yang Bosan campur boring.

So, for the first time, aku menulis blog pertama dalam account blog yang pertama aku. Account yang ulung2nya mungkin best atau separa best atau tak best langsung. Terpulang pada anda yang membacanya ya!

Sebenarnya lah..aku buat blog ni untuk kepuasan diri aku..bukan untuk orang lain..tapi tak tahu lah nanti..mana lah tau ada pulak yang terlekat dengan blog ni kan?..Sebelum ni, aku hanya buat blog dalam English. Memang fully english. Kawan-kawan aku pun terkejut membaca. "Tak pernah aku tengok blog se-hensem dan fully english ni"..kata mereka lah..

Blog yang aku akan tulis ni bukan lah sebarang blog. Akan tetapi, blog yang akan dicampur dengan gambar-gambar yang aku akan capture dan sudah di-capture. Kira2 Photojournalist la ni..sesuai dengan tajuk blog ini..aku sebenarnya masih tak faham apa itu Photojournalist. (so, jangan faham kan aku..ahaha..)..aku akan tulis dan akan sertakan (kalau ada)..gambar yang diambil..

Blog ni aku buat bukan untuk membincangkan isu2 semasa..(mungkin ada..tapi lain kali)..tapi untuk aku tulis..pasal perempuan, makanan, kawan, dan mungkin ada sedikit unsur kereta..(mungkin banyak)..

Dan akhir sekali..aku akan tulis bagaimana aku rasa aku akan tulis..mungkin ada percampuran antara Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris..No Offense k?

OK..that's all for today ya?..thanks..gambar akan di-upload tak lama lagi..

No comments: