Amazing Blog isn't it?


Million thanks to cik Izzati Zaki dan Cik Hanim Khiyon untuk award yang special ini.

ucapan : assalamualaikum. kepada peminat2 diluar sana, mahupun di dalam sana, blog2walker, silent reader, petrol header, cheerleader, peserta Ariff firdaus fan club, kawan-kawan di SABS, di SMART, di KDU, Taylors college, Taylor swift, Scarlett Johannson, Sunway college, UITM, UTM, Amoi SS2, Liyana estrella, Zee Avi, Eisley, Jennifer Messelier, Hanis Zalikha, pelambat-pelambat bandwith satu malaysia, common myspace photographer yang entah hape hape, dan semua2 yang terlibat, saya ingin mengucapkan terima kasih, thank you, merci, tak, Salamat, Em ko sai, dan macam2 lagi bahasa untuk thank you, saya berterima kasih dan thank you lagi skali.

Untuk official dedication yang panjang, saya teruskan lagi, Halim. Terima kasih kepada Cik Hanim Khiyon yang sebenar-benarnya, saya kenal adik dia dulu yang bernama iqbal pastu celah mana plak tiba-tiba tukar jadi kebe, lepastu baru kenal dia, itu pun tak kenal sangat-sangat, hanya kenal tengok dari jauh sahaja, lepastu add kat myspace lepastu jumpa dalam bas on the way ke Kuala Lumpur. Lepastu kami senyum sama-sama bagaikan edward cullen jumpa rosyam nor.(tibetibe.). Terima kasih kerana pada hari itu juga, cik Hanim ni mengambil gambar saya tido peluk beg camera tersayang bini kedua tu. ada lagi tak gambar tu? aha ha. Terima kasih lagi skali kepada Cik hanim khiyon yang mempunyai adik yang sangat baik dan gila funny walaupun bukan dia yang buat adik dia tu. ha ha aha. nice2. Terima kasih juga kepada anda kerana menghabiskan masa 2 menet setengah membaca post berketam (crappy?) ini.

dedication kedua ditujukan kepada Cik Izzati Zaki yang kini berada di Malaysia, dengan ucapan, "tengah buat apa tu?". he he he. Terima kasih kerana menjadi such a good friend to me despite all the masalah yang saya pernah timbulkan untuk dia. Terima kasih lagi diucapkan kerana sedar tak sedar, kita dah close to 5 tahun berkawan dan dalam pada masa itu jugak pernah jadi lebih dari kawan kan kan:) . Terima kasih kerana sanggup chatting dengan saya walaupun beliau tahu saya ni chatting tak bermaksud langsung dan tak berguna.. Terima kasih kerana perasan rambut saya panjang kerana tak ramai orang perasan rambut saya panjang walaupun kawan-kawan terdekat. Terima kasih kerana menjadi orang yang sangat baik dan kirim salam mak ayah okay?. (tibetibe). :D


1- Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda.
Dah kopipes, bak kata piah zadora

2- Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini.
bukan 5 fakta..banyak fakta pon boleh...

Nymnym khiyon
> saya rasa dia ni quite fun. belum pernah hangout lagi.
> saya kenal adik dia
> adik dia panggil saya 'abang arif'. memang sesuatu yang saya betul2 respect dia sebab dia respect saya.
>dia ni suka bercakap
>dia ni senang tertido dalam kereta
>dia ni suara macam sedap
>dia mempunyai pipi macam orang biasa. tak pelik
> dan sebenarnya fakta ni saya amek dari blog dia. :D

Zatie Zaki
>Hebat, tengok result pun hebat.
>seorang yang suka gigit kuku bila gelabah.
>Dulu pakai spec frameless, huiyo, pastu pakai contact lens.
>fun, cute, and cun je. :D
> boleh je adapt ngan apa-apa situation. rasa2 la.
>selalu puji ariff ni segak. hahaha
> sangat pandai. tapi cover.
> berani. ye ke?.. :D
> timbul dalam Yahoo Messenger, macam bulan mengambang. kadang2 tetibe je ada.
> Calm and kadang2 cam gelabah gak. haha

3- Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri Sebelum Memilih 10 penerima award.
> saya suka membaca, tapi result tah hape hape.
>biasanya dengar music yang tak keluar radio takpun,
>music yang dah setahun lebih dengar, baru keluar radio.
>more into photojournalism tapi takpenah nak practikkan apa yang nak di-photojournalismnya
>suka and nak buat gambar style neutral.
>suka menggelongsor kan kereta. (drifting)
>memang tak racist langsung,ariff ni muhibah and menganggap melayu ni memang racist.
>Berharap dapat melanjutkan pelajaran ke Luar negara dan berkerja di luar negara.
>mengharapkan Sebuah nissan Skyline GTR takpun BMW E30 M3
> dan tak single lagi pada masa akan datang. :D

4-Anda Perlu Memilih 10 Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka.
> NymNym khiyon - dah adat tag, nak tag balik ah.
> Izzati Zaki - ni pun sama. kena tag balik
> Ikman - sony user yang memang hebat.
> Adibah - tag jugak walaupun ramai orang dah tag dia.
> Ariff Firdaus - Tag diri sendiri. boring sia
> Alisa - Saja nak tag
> Tomei - Dia kucing
> Nunin - dia pun kucing
> Nabilah - buat yer.
> Jennifer Messelier - sama birthday
> Serena van der Woodsen - XOXO

No comments: