Salute inche Gezzeg

Kenal encik Gezzeg?..

Kepada korang2 yang tak tahu, ini lah sifu aku yang banyak membantu aku dalam banyak aspek photography. Kalau dulu aku tak tau apa-apa pun tentang wedding photography dan photography..selepas agak 5 bulan tag along dia banyak kali, dapat banyak gila ilmu2..Ilmu2 yang takde dalam buku teks, dalam buku2 photography, dalam buku2 wedding photographer ke..memang takde..priceless punya ilmu..

First time jumpa dia, masa kat Taman gelora for outdoor shooting. Takut gak memula bila tengok dalam fotopages, sebab muka garang gila. So selepas jumpa dia haritu, baru lah dapat tau dan kenal dia dengan lebih dekat. Baik rupanya inche Ghazali ni..hehe..sejak dari itu, aku mula lah sikit2 belajar ilmu2 yang dicurahkan secara tidak langsung dan juga secara langsung. Susah tu nak dapat ilmu dari Pro!. hehe..

Dan secara tak langsung juga, daripada dia lah, aku dapat kenal photographer-photographer Kuantan, yang memang seangkatan dengan beliau. hehe..memang terer ah!. terbaik!..

Bukan senang nak jadi wedding photographer, berpeluh-peluh, macam ahli sukan. hehe..

Nak dapat angle untuk gambar jadi lawa sangat lah susah, ia memerlukan teknik-teknik dan pengalaman. Pengalaman yang tak boleh dibeli. So kalau nak angle0-angle lawa, cuba check fotopages beliau di gezzeg.fotopages.com

Inche Gezzeg yang macho.ahaa..

So dengan kesempatan ini, kepada inche gezzeg yang membaca, saya ingin berterima kasih berbanyak2 dan mohon maaf dari hujung rambut sampai kaki, jika terbuat silap, tersalah kata,tersilap bahasa, termasuk dalam frame masa abg tgh shooting, terkacau ke, tersilap tanya masa abang bz ke..mohon maaf ye bang?..Pasni saya dah susah dah nak ikut abang, dah start sambung belajar kan..hehe..

Dan dengan ini juga, kepada sesiapa yang mencari wedding photographer, sila lah contact inche Gezzeg ini, sama ada di gezzeg.fotopages.com atau di gezzeg.com. confirm tak rugi lah..gambar- gambar yang berkualiti, angle-angle yang menarik, colour yang hensem, powerful editing, photographer macho, package yang menarik dan macam2 lagi anda boleh dapat..betul..tak tipu..(hehe..promo sket bang)..

cuba pergi check sekarang. mesti terpegun. betul!..ahaa..

ok thats all for today. thankies! :D dan thanks Inche Gezzeg

No comments: