Wedding in CS way. Outing

Assalamualaikum.

ehem2..ni la gambar-gambar yang aku dapat post kat sini masa aku pergi seminar ni. Memang best, and memang best giler. Tak pernah aku jumpa orang2 candidsyndrome. Tuptup!..Kat sini jugak aku jumpa. Saiful nang, Udey Ismail, Shafiq akmal, tarm, Ainiyah n ramai lagi. Mintak maaf sebab aku tak sebut nama. ha ha. Candidsyndrome punya staff memang baik n friendly. Rasa di hati macam nak join CandidSyndrome je. tapi apakan daya. Masih muda,,haha..ermm..Ok. ni gambar2 yang aku boleh upload. Ada banyak laie, tapi malas nak upload. ha ha ha. And Ok. nama model kat sini ialah romi n bella. Credits to them.Thanks!

...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................

No comments: