Today Is My BirthDay Yeay

23April!.Hari ni hari jadi ku yang ke 18 . Selain daripada handphone hilang, aku pn banyak sakit perut hari ni..hehe..so..takde orang nak celebrate pn hari jadi aku hari ni. Kebanyakannyer kat friendster je la. itu pun diorang hantar comment belambak2..kat myspace pun banyak. Yes. Banyak. hehe..so, kepada yang wish aku, aku berterima kasih kerana ingat bday aku n sanggup wish aku ni yang rupa korea. hehe..so..the picture for today..hehe..birthday boy!..heheehe
Birthday boy, rupa cam korea sket2..(sila lihat mata beliau..sepet=koreaAir teh o ais aku ngan syarafuddin minum. Aku ingat nak minum air susu. tapi sakit perut. So tak banyak gambar aku bley snap. ni pun Syaraf snap.hahaha..Ini dia mamat 'tall, dark and handsome"...hahaha..handsome kot..hahaha..dia je yang sambut bday aku..haha..cam gay plak..hahaha..thanks tam!..(note. bukan gambar tarikh hari ni)..thanks

No comments: