Lecture-er

halu2..hello2..thanks for keep in touch with me..ha ha ha ha..so, aku nak publish la gambar2 kat bawah ni. All of the photo was taken at 9 o'clock till midnight at 25/01/2008 at Teluk Chempedak. Diorang ni sedang mengadakan un-official dinner untuk english lecturer. aku pun tak tahu sebab apa dan aku pn tak tahu why. Aku just ikut kakak aku sebab beliau juga adalah english lecturer yang disegani ramai dan lemak berkrim. So apa apa pun henjoy lah..Aku join diorang sebenarnya nak improve my camera holding n snapping technique yada yada yada. Aku masih tak reti macam mana nak approached orang untuk snap gambar2 diorang. ntah..tak tahu lah..
Kak Anis

Kak Yanie.
kitorang makan KFC malam tuh. so best la kitorang. korang tak best.

Abg nyer si Syafirul
mula2 tgk ingat ke garang ke nak makan orang ke..tapi rupanya baik kot. hehe
Tengok sticker senyum senyum
ade ke..

Kak Intan

Bird's eye view dari abg Syaf ke kak Yanie
Brrbrbrbr
Akak ku, dicelah kesibukan orang,
Kira2 caught in the act la ni..hehehe

Blur
Gambar ni blur sket sbb time nih guna MF (manual Focus) sebab yang AF tak ley guna tengah2 gelap. ha ha ha. tak guna gak kadang2 AF ni. BTW, tempat ni gelap gila time ni..

Posing di tengah kegelapan.


OK thats for all..

thanks. i know my english sucks kan..ha ha aha

enjoy

RFPhotojournalister

No comments: