Jadi, bertukar. So, Transform

So, ive been writing in english for couple of posts..how's that?..is it ok?..ha ha ha..i really wanna fluent myself in english, but cannot, because, my situation here, everybody want to speak malay here. Wahaha..maybe i have to go somewhere where there's no Malaysian people..ha ha..London, New Zealand?..Maybe kampung New Zealand i can afford-lah..he he he..

well, for me, this is the last post i write in english, so, hope you all like it.

After this, i want to write in Malay pulak lah..
hehe..

Jadi, ini kira blog yang meng'link' kan antara bahasa Melayu dan bahasa English.. haha..
(ada jugak bahasa Inggeris, aku memang tak boleh lari)..

Banyak benda aku nak cerita, tapi, aku malas, sebab, Photoshop aku perlukan Serial Key yang belum expired. So i'd guess i'll be back to the old Photoshop CS, instead of now, i'm using Photoshop CS3.

Apa kaitan blog ini dengan Photoshop?..
aku nak letak nama aku kat dalam gambar, supaya orang tahu, itu aku yang snap.

Sebab apa perlu edit?..
Sebab aku kadang tak minat dengan colour gambar yang aku snap. So, aku pun cuba tukar dengan sehabis BAIEKK! colour-colour atau warna-warna tersebut.

ha ha ha..
itu saja untuk sekarang.

Upcoming post.
Gambar kawan2 ku.
Cerita Braces ku.
dan Kemana aku pergi dan kenapa.

terima Kasih diterima.

Enjoice

RFPhotojournalister!

No comments: